Wil je nog wat kwijt aan ons?

Wij staan open voor al je op- en aanmerkingen en beantwoorden die graag voor je!

+31 6 53782689

Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik op jullie website?

Bestellen op onze website is simpel en gemakkelijker!

  • Kies je leukste artikelen uit en plaats deze in je winkelwagen
  • Klik vanuit je winkelwagen op de knop afrekenen
  • Log in of vul de benodigde gegevens in
  • Selecteer de gewenste verzendmethode en betaalmethode en rond de bestelling af
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Een bestelling die geplaatst is voor 15:00, wordt normaliter de volgende dag geleverd door PostNL.

Uiteraard is het ook mogelijk dat je bestelling niet correct wordt verwerkt in het sorteercentrum van PostNL, waardoor de bestelling helaas niet de volgende dag kan worden geleverd.

Let op: in deze periode van corona is het mogelijk dat je bestellingen door de grote hoeveelheden bestellingen die PostNL verwerkt kans op een kleine vertraging.

Is het mogelijk om mijn bestelling dezelfde dag in huis te hebben?

Nee, helaas bieden wij  deze service niet aan, dus is het niet mogelijk om je bestellingen dezelfde dag in huis te hebben.

Kan ik mijn bestellingen bij jullie afhalen?

Nee, helaas is dit niet mogelijk bij ons.

Mijn bestelling heb ik beschadigd ontvangen. Wat nu?

Wij doen uiterst ons best om al onze bestellingen zo zorgvuldig mogelijk in te pakken en te verzenden. Toch is het mogelijk dat je pakket tijdens transport beschadigd is geraakt. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Je kunt ons bereiken op klantenservice@babyabout.nl en vermeld het ordernummer, een foto van het desbetreffende artikel en een korte beschrijving.

Wij nemen zsm contact met je op en zorgen voor een passende oplossing!

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Nee, verzenden op dit moment alleen nog binnen Nederland.

Het is mogelijk dat wij in de toekomst ook verzenden naar onze buren buiten Nederland.

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Bestellingen die je doet voor 15:00, m.u.v. zon- en feestdagen, proberen wij dezelfde dag mee te geven aan PostNL zodat het zo snel mogelijk onderweg is naar jou!

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Ja, uiteraard is het ook mogelijk om je bestellingen op een ander adres te laten leveren dan uw thuisadres. Hiervoor vult je het gewenste adres in waar je het bezorgd wil hebben.

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf €50 krijgt je gratis verzendingkosten van ons!

Voor bestellingen onder de €50, komt er een bedrag van €4,95 bij voor de verzendkosten.

Ontvang ik ook een Track&Trace bij mijn bestelling?

Ja, je ontvangt uiteraard ook een track & trace bij Uw bestelling.

Nadat de bestellingen is geplaatst, ontvangt je van ons een e-mail met een link naar de track & trace code van Uw bestelling.

Op deze manier weet je wanneer je je pakketje kunt verwachten.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kunt bij ons op verschillende manier uw bestellingen betalen.

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan: iDeal, MasterCard, VISA, PayPal en Klarna (achteraf betalen).

Is het mogelijk om mijn bestellingen achter te betalen?

Ja, uiteraard is het mogelijk om je bestellingen achteraf te betalen bij ons!

Klik hiervoor als betaalmogelijkheid ‘Klarna‘ aan tijdens het afrekenen. Vervolgens ontvangt je een e-mail van Klarna met een betaalbevestiging.

Let op: voorkom een verhoging van Klarna door de rekening van je bestelling op tijd te betalen.

Hoeveel tijd heb ik om mijn bestellingen te retourneren?

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen, na ontvangst van je bestelling, om de producten waar je niet tevreden mee bent retourneren.

Wij zullen zo spoedig mogelijk het bedrag terugstorten!

Hoe retourneer ik (een deel van) mijn bestelling?

Je kunt je artikelen ruilen en retourneren indien u dat wenst. U heeft maar liefst 14 dagen bedenktijd voor uw artikelen, indien de goederen niet zijn gebruikt en in originele verpakking is.

Kijk voor de voorwaarden en werkwijze op Ruilen en Retourneren.

Wat zijn de retourkosten?

Is het ontvangen artikel toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Je mag het dan altijd terugsturen. Ongebruikt, netjes verpakt en voldoende gefrankeerd. De retourkosten zijn voor eigen rekening; deze worden niet vergoed door ons.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben (nog) geen fysieke winkel.

Verkopen jullie duurzame artikelen?

Ja, zeker! De meeste artikelen van ons zijn duurzaam geproduceerd en dat vermelden wij ook op de product pagina.

Kan ik een waardebon voor een vriend(in) kopen?

Ja, zeker! Wij hebben ook waardebonnen waarmee jij je vrienden blij kunt maken. Je vind de waardebonnen hier.

Baby About

Heivlinderweg 40
1113 LT  Diemen (NL)
📧 info@babyabout.nl
🔗 www.babyabout.nl

KvK: 74181971
BTW: NL218375414B01
IBAN: NL24 INGB 0009 3007 24
BIC: INGBNL2A